ثبت نام سهام عدالت جاماندگان

۴ بازديد

در سال ۱۳۸۵ طرح سهام عدالت با هدف کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه اجرا شد. در این طرح، بخشی از سهام شرکت‌های دولتی به افراد واجد شرایط اختصاص داده شد. در آن زمان، افراد زیادی برای ثبت نام سهام عدالت اقدام کردند، اما تعدادی از افراد به دلایل مختلف از ثبت نام جا ماندند.

دولت در سال جاری اقدام به تصویب طرح نام نویسی مجدد برای اقشاری از مردم نمود. بر اساس این طرح، سه گروه از افرادی که در ثبت نام سهام عدالت جز جاماندگان هستند، می توانند برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت امروز را در سایت ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اقدام نمایند. گروه های جامانده به شرح زیر می باشند:

  • گروه اول مربوط به افرادی است که ثبت نام دوره اول را انجام داده و به هر دلیلی موفق به دریافت سهام عدالت خود نشده باشند.
  • گروه دوم برای افرادی است که پس از اجرایی شدن طرح سهام عدالت، عضو کمیته های مستضعفان و کمیته های حمایتی شده باشند.
  • گروه سوم مربوط به افرادی است که جزء شش دهک اول جامعه بوده و دولت باید از آن ها حمایت نماید.

زمان ثبت نام سهام عدالت جاماندگان ۱۴۰۲

در آخرین اخبار مربوط به ثبت نام جاماندگان سهام عدالت امروز، در تاریخ ۷ آذر ماه ۱۴۰۲ مجید عشقی رئیس سازمان بورس اعلام کرد: کار‌های مشمولان جدید سهام عدالت، مشمولان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد و ایثارگران در حال انجام می باشد. سبد سهامی برای این دسته از مشمولان پیشنهاد شده و در دولت در حال مذاکره است.

بر اساس اطلاعیه‌های دولت تاکنون در حدود ۳ میلیون جامنده از ثبت نام جاماندگان سهام عدالت امروز مشخص شده اند که این افراد بر اساس زمانی که از سوی دولت منتشر خواهد شد، می توانند باید برای ثبت نام اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام سهام عدالت جاماندگان ۱۴۰۲

برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان، افراد باید به سامانه ثبت نام و دریافت سهام عدالت به نشانی اینترنتی samanese.ir مراجعه نمایند. در این سامانه، افراد باید با وارد کردن شماره کارت ملی و کد امنیتی، مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان عبارتند از:

  • عکس از تمامی صفحات شناسنامه
  • عکس کارت ملی هوشمند
  • شماره حساب و شماره شبا بانکی

نتیجه گیری:

ثبت نام سهام عدالت جاماندگان برای افرادی که در سال ۱۳۸۵ از ثبت نام جا مانده اند، فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از این طرح است. افراد متقاضی باید ضمن اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام، مدارک مورد نیاز را آماده نمایند تا در زمان ثبت نام، با مشکلی مواجه نشوند.



منبع:
https://mashwerat.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86/


۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.